Na 5 jaar, TERUG IN CANADA!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Na 5 jaar, TERUG IN CANADA!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Na 5 jaar, TERUG IN CANADA!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

20 April 2015 | Canada, Toronto

Na 5 jaar, TERUG IN CANADA!!

Dag 1

Na een mooie reis naar West Canada in 2010, ben ik nu terug in Oost Canada. De vlucht is goed gegaan. Ik had een plaats bij het raam. Over Noord Canada vliegen is zeer mooi. Veel besneeuwde toppen en veel meren.

Thuis ben ik om 4.15 uur gegaan om vervolgens om 7.00 uur bij de Starbucks op Schiphol te staan. We zijn als groep in het vliegtuig gegaan. Na een reis van circa 8 uur, kwamen we in Toronto aan en zijn met een bus naar het Hilton hotel in hartje stad gegaan.

Koffer op de kamer gezet en de stad in gegaan. Na 3x rechts afslaan kwamen we weer bij het begin aan. We hebben al vele highlights gezien. We zijn alvast een kijkje bij het meer gaan nemen. Rond 15.00 uur zijn we een hapje bij het Hardrock Café gaan eten. De bediening was zoals het moet (snel en klantgericht) en het eten was goed. Daarna zijn we naar een gerestaureerde uitgaanswijk gegaan. Daar hadden ze bij een mooi restaurant een 3 gangen diner voor ons staan. Het was leuk en gezellig.

Om 22.00 uur hebben we een stadwandeling gemaakt. Toronto by Night!! Daarna direct in bed gedoken. Door het tijdsverschil was ik kapot. Lekker slapen en vandaag begint de reis dan echt. Het is 6.00 uur in de ochtend.

Eerst lekker ontbijten en dan naar het Nederlands Consulaat.

De reis is begonnen…
LEKKER ZUNKE, LEKKER WINDJE, LEKKER WAERKE!

GROETEN UIT EEN ZEER MOOI CANADA!!
Sjuul Stappers in Toronto!