14e Wereldreis -> OOST CANADA! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu 14e Wereldreis -> OOST CANADA! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

14e Wereldreis -> OOST CANADA!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

28 Maart 2015 | Nederland, Venlo

Studiereis -> Toronto Canada!!

Nog 3 weken wachten en dan ga ik naar Toronto. Het betreft een studieweek vanuit de opleiding 'Executive Master of Real Estate'. Ik heb er veel zin in en laat mij verrassen.

Het is de 2e reis naar Canada. In 2010 heb ik West-Canada verkent. Een prachtig land!! Nu staat het Oosten in de planning.

De 2e week verken ik de grote steden Quebec, Ottawa en Montreal.

2 weekjes Canada.....maar eerst nog even 3 weekjes werken!

Met vriendelijke groet,
Sjuul Stappers

• 28 Maart 2015 - 18:44

Sjuul Stappers:

Voor de ervaring van mijn eerste reis naar Canada zie: stappers.waarbenjij.nu

2010 -> WEST CANADA!!

Gr. Sjuul

• 31 Maart 2015 - 09:56

Lotte:

Wat hes doow toch weer een gelök desse op "studiereis" meugs:D
    en den nog ein waekske d'r achter aan plekke... groeët geliek!!