SUPER MOOI –> NIAGARA FALLS CANADA!! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu SUPER MOOI –> NIAGARA FALLS CANADA!! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

SUPER MOOI –> NIAGARA FALLS CANADA!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

23 April 2015 | Canada, Niagara Falls

SUPER MOOI –> NIAGARA FALLS CANADA!!

Dag 5

Het is alweer dag 5. Het was een zeer mooie dag. Het begon met een goed ontbijt en daarna zijn we met de bus naar de NIAGARA WATERFALLS gegaan!

Gisteravond zijn we wederom lekker bij een restaurantje gaan eten en hebben aansluitend aan de bar nog wat gedronken. Het was 00.00 uur voordat ik ging slapen. Vanochtend hoorde ik om 6.30 uur alweer de wekker gaan om naar de NIAGARA WATERFALLS te gaan.

Eerst zijn we vanuit een hoge uitkijktoren gaan kijken naar de watervallen. Vervolgens hadden we bij de watervallen zelf vrije tijd om alles goed te kunnen bezichtigen. Om 13.00 uur zijn we in de tunnels gegaan. Dan loop je ‘onder’ de watervallen enhoor en zie je het water ‘vallen’.

Bij de Niagara watervallen zie je de USA. De watervallen zijn exact op de grens! De terugrit naar het hotel hebben we grotendeels naast een mooie rivier gemaakt met vele mooie villa’s. In Canada weten ze wel wat MOOI is. Ook zijn we bij een plaatsje gaan kijken naar bijzondere gebouwen/REAL ESTATE, waaronder twee bijzonder mooie architectonische torens.

Nu maken we ons klaar voor het laatste ‘groepsdiner’. Ahhhh. Morgen is alweer de laatste dag van deze studiereis en dan begint de VAKANTIE!! Morgen gaan we naar een ontwikkelaar en bouwer. Letterlijk de veiligheidsschoenen aan en helm op. Hier in Toronto wordt extreem veel gebouwd. Dat is natuurlijk super mooi om te zien en van te leren.

Morgenmiddag hebben we een afsluit borrel en morgen avond ga ik naar de musical ‘ONCE’. Kortom het is hier een druk en zwaar programma. Er zijn zoveeeeel hoogte punten!!

Het was vandaag gelukkig droog en soms ook een blauwe lucht. Het was bij de NIAGARA WATERFALLS extreem koud. Je zag zelfs nog veel ijs liggen en je gelooft het misschien niet maar we hebben zelfs enkele vlokjes SNEEUW gehad!!

Het was wederom een zeer mooie ‘studie’ dag!!

Groeten uit het mooie CANADA!!
Sjuul Stappers