Laatste dag van GEWELDIGE 'studiereis' TORONTO! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Laatste dag van GEWELDIGE 'studiereis' TORONTO! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Laatste dag van GEWELDIGE 'studiereis' TORONTO!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

24 April 2015 | Canada, Toronto

Laatste dag van GEWELDIGE studiereis TORONTO!

Dag 6

Helaas, aan al het goede komt een einde. Gisteravond hebben we het laatste groepsdinner gehad bij een restaurant in hartje centrum. Daarna was het tijd voor de KROEGENTOCHT!! We hebben vele kroegen van binnen gezien. Het was een leuke avond en we gingen pas laat naar bed.

Vanochtend hebben we een presentatie gehad bij Menkes. Een grote ontwikkelaar in Toronto. Het was een interessante presentatie omdat ze zeer grote projecten realiseren. Momenteel zijn ze in Toronto centrum bezig met 11 enorme projecten. Super mooi om te zien hoe ze het proces aanpakken.

We zijn ook bij een project gaan kijken. Het was een groot bouwproject in het centrum vlak achter het Union Station Toronto. Hier is Canada is heel veel oog voor veiligheid op de bouwplaats. Dat is natuurlijk goed. De bouwvakkers werken van 7.00 tot 15.00 van maandag tot vrijdag. In principe het hele jaar door met natuurlijk enkele verlofdagen. In de winter bouwen ze gewoon door. Het werk wordt stilgelegd als er meer dan 20 graden vorst is. Gemiddeld duurt de bouw van een enorme toren 7 jaar om hem te ontwikkelen en 3 jaar om te bouwen.

De gehele middag was vrij te besteden. Nu even rusten en zo meteen om 18.00 uur de afscheidsborrel van deze FANTASTISCHE STUDIEREIS van de Master of Real Estate opleiding!

Dan heb ik VAKANTIE!!! 1 week meivakantie. Het begint vanavond met een musical ‘Once’ en morgen start de rondreis door Oost Canada. Ik ga als eerste met de trein naar Montreal!

Groeten uit een Zonnig Toronto, Canada!
Sjuul Stappers

• 24 April 2015 - 21:06

Pap:

Ut duit mich good det ze ein geweldige studiereis achter de ruk heas, noa ut hel werke van de letste joare is det natuurlik ein schitterende ervaring om zo,n studie same mit dien medestudente te kenne aafsjloete. Allein doe weats det der noe nach get noa kump en doa mos ze dich natuurlik op goan focusse. Auch doa hub ich en auch mam alle vertrouwe in det dich det zal lukke, mit dien vasthaajendheid en discipline kump det ongetwiefeld good. Geneet noe nach mer efkes van dien ec hte vekantie en den zeen we os euver ein gooj weak weer.