Waterfront of Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Waterfront of Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Waterfront of Toronto

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

23 April 2015 | Canada, Toronto

Waterfront of Toronto

Dag 4

Gisteravond hebben we de Honkbal wedstrijd bijgewoond. Het was een leuke wedstrijd en de Bue Jays van Toronto hebben gewonnen. Het was een gezellige sfeer in het stadion. We hadden hele speciale plaatsen met perfect uitzicht. We hadden gedurende de wedstrijd een buffet en konden terwijl we de wedstrijd aan het bekijken waren genieten van het eten. Om 11.00 uur was de wedstrijd voorbij en moesten we in de kroeg gaan napraten. Het was een leuke afsluiting van de dag. Ik was blij toen ik in bed lag en de ogen kon sluiten. Het was vrij laat geworden voor een doordeweekse dinsdag!

Vanochtend hebben we een lezing gehad bij het Waterfront. Het Waterfront in Toronto is een organisatie die bezig is met de inrichting van het Waterfront. Het is de grootste Waterfront ontwikkeling ter wereld. Heel veel geld wordt geïnvesteerd omdat Toronto Booming is. De stad groeit supersnel.

In de middag zijn we gezellig bij een Mexicaans restaurantje gaan eten. Daarna zijn we naar de Schulich Business School gegaan voor een Real Estate lezing van een professor die heel anders tegen de ontwikkelingen in Toronto aan kijkt dan de afgelopen dagen door andere partijen is verteld. Dat is interessant want zo kun je alles beter in perspectief plaatsen.

Nu is het 18.00 uur en hebben we een vrije avond. Zometeen gaan we uiteten en dan weer vroeg naar bed, morgen is het namelijk de dag van de WATERVAL!! THE NIAGARA WATERFALLS!!

Groeten uit Toronto,
Sjuul Stappers

• 23 April 2015 - 07:17

Koen:

Sjiek Sjuul! Hiel get angers den de get minder ontwikkelde landen wao se bos gewaes. Ouch sjoeen um te huure det d'r ech un hoeeg educatief gehalte aan dees reis is. Erg lierzaam dink ich.