Lunchen in de CN-TOWER!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Lunchen in de CN-TOWER!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Lunchen in de CN-TOWER!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

21 April 2015 | Canada, Toronto

Lunchen in de CN-TOWER!!

Dag 2

Het was een korte nacht, maar vanochtend vroeg opgestaan. Om 7.00 uur naar het zwembad gegaan en baantjes gezwommen. Daarna met de groep naar het Consulaat der Nederlandsen gegaan in Toronto. Daar kregen we uitleg over de gang van zaken in Canada. Handel voeren, visum, werk etc.. Het was een leuk begin van deze week.

Om 12.00 uur moesten we bij de CN-Tower zijn. De hele ochtend was het bewolkt. Wij kwamen bij de CN-Tower aan en zagen de wolken langzaam weg gaan. We hebben op hoogte lekker geluncht. De vloer draaide rond. Daardoor konden we tijdens het eten mooi de gehele stad zien. Het was letterlijk en figuurlijk een ‘Hoogtepunt’ van deze studiereis. Daarna zijn we naar Toronto City Center gegaan. De overheid hield daar met vier sprekers een lezing over de vastgoedontwikkeling van deze BOOMING STAD. De stad groeit enorm!

Om 16.00 uur was het vrije tijd en zijn we met de metro naar China Town gegaan. We hebben ook even in de tram gezeten en in de avond lekker ergens gegeten.

Nu nog even genieten van de avond en morgen weer vroeg opstaan om naar het lopend ontbijt buffet te gaan alvorens we naar de volgende lezing gaan!!

Dit was het weer, in de ochtend bewolkt en regen, maar de middag lekker droog en het zonnetje erbij!!

Groeten uit Toronto!!
Sjuul Stappers

• 21 April 2015 - 09:33

Pap:

Ut zuut der weer allemoal hiel indrukwekkend oet. imposante gebouwen en geweldige vergezichte.
    Der zal eine hiele hoap informatie euver uch oetgestreuid weare, probeer zoeveul meugelik op te pikke m
    er kiek auch good oet dien auche in diene vrieje tied, den ken ut auch ontzettend interessant zien.
    Ich zeen waal det geur gaar nieks tekort kump waat ut aete betref, probeer veul niej dinge op te sjteake en zorg auch veur ein prettig samenzien mit dien collega's.